Thursday 12 July 2012

Cinta sama jenis..

Wanita adalah kaum hawa yang banyak kekurangan...meskipun mereka berjaya dalam bidang akdemik tapi mereka sebenarnya banyak kekurangan dan kelemahan didalam diri yang tidak pernah diperlihatkan oleh kaum adam..kerana kaum adam biasanya akan memperleceh kelemahan kaum hawa ini.

Tapi dengan kekurangan dan kelemahan yang ada pada kaum hawa..kaum adam sepatutnya memberikan perlindungan yang sepatutnya..kerana sememangnya kaum adam dicipta untuk menjadi pelindung dan menjaga kaum hawa.

Tapi apa yang terjadi pada dunia sekarang...banyak perkara2 yang tidak sepatutnya berlaku...terjadi dimana=mana..seperti perhubungan sesama jenis yang semakin menural dikalangan remaja ketika ini.

Pagi tadi mata saya tertumpu pada pasangan kekasih yang baru turun dari rumah kedai...sekali imbas anda pasti akan menyangka yang seorang itu adalah lelaki tulin kerana perwatakan yang ditonjolkan adalah seperti lelaki..namun bila diamati sekali lagi..memang sah..dia seorang perempuan yang berpawatakan TOM BOY...dia berbadan gempal dan penampilannya betul2 seperti seorang Lelaki. gadis yang bersama dengan dia pula seorang yang berbadan kecil..agak kurus tapi tinggi..pada mulanya saya hanya berfikir mereka adalah adik beradik..tapi bila mereka berpelukan..dan berkucupan sesama sendiri..baru saya perasan yang mereka sah sebagai pasangan kekasih.

Perkara seperti ini bukanlah satu perkara yang baru..pada hari Rabu petang..saya balik dari Wisma merdeka dengan menaiki Bas mini..kerana pada saya lebih baik menggunakan kenderaan awam dari driving sendiri...almaklum aja lah keadaan lalu lintas akan jem pada sebelah petang kerana semua pekerja pejabat berlumba-lumba mahu pulang cepat..

Dalam bas saya dijeling oleh seorang yang kelihatannya seperti gadis cantik yang bergaya...bila dilihat dari cara dia berpakaian..dia memang seorang perempuan..tapi bila saya mendengar suaranya aduiiii..garau seperti lelaki...dan sekali lagi saya mengamati susuk tubuh badan dia dan memang sah dia seorang lelaki..mungkin dia mengambil hormon untuk membentuk buah dadanya..sehingga terbentuk dengan cantik dan dia juga menggunakan bra. Lelaki yang bersama dengan dia kelihatannya seorang yang segak dan sungguh menghairankan mengapa dia boleh terjebak dalam cinta sama jenis.

Begitulah cerita kehidupan dunia yang semakin moden ini..kalau pihak kerajaan boleh memberikan keizinan bagi mereka untuk berkahwin..tentu ramai yang akan merasa gembira kerana ada ramai diantara mereka yang menggamalkan kehidupan seperti itu....

Kita tidak boleh mempersalahkan mereka..sebenarnya mereka juga tidak ingin dilahirkan seperti itu..tapi itu lah kejadian alam..

No comments:

Post a Comment