Sunday 12 February 2012

Bosan.....

suasana pagi yang sangat membosan kan..apa lagi yang ada dipagi isnin ini kalau bukan kebosanan yang memanjang..aku percaya semua orang akan merasa berat hati untuk memulakan langkah keluar bekerja pada pagi isnin ni..kerana hari ini ada lah permulaan segala hari setelah bercuti hujung minggu selama dua hari...
Namun aku percaya setiap langkah dimulai dengan ungkapan syukur dan di iringi dengan sebuah senyuman yang manis...agar kawan2 dan Bos memandang dengan senang hati...hrmmmmm perkara macam ini sering kali aku laku kan ketika aku bangun tidur dan bila keluar dari rumah..awet muda gitu...hehehehehe
 aku tidak menyedari rupanya sudah dinihari...cuaca agak redup seiring dengan perasaan ku yang suram..kosong..aku teringat kan seseorang yang berada jauh disana, apakah dia juga punya perasaan yang sama seperti ku...Aku tidak mengerti perasaan ini..mengapa timbul dalam usia yang agak kelewatan..namun perasaan sangat indah...aku belajar untuk menghargai sesorang..seseorang yang menjadikan aku kuat dan tabah menjalani kehidupan ini..mengajar aku erti kerinduan yang sebenar..mengajar aku untuk menjadi seorang yang setia didalam semua hal...
to be continue...

No comments:

Post a Comment