Sunday 26 February 2012

Bosan time...

pada hari ini aku sekali lagi berada dalam kebosanan, tidak tau apa yang harus dilakukan..biasanya begini lah rutin hidup ku..bersendirian dihujung minggu ..setiap pagi aku akan menari untuk mengeluarkan peluh..macam kera sumbang ja aku ni..seorang2 menari, tapi best juga tiada orang menganggu...

lunch time...aku hanya makan ngau chap hari ini...malas mau masak, faham2 aja lah semuaorang mau diet, takut gemuk..tapi anank pulang tapau ngau chap..hantam aja lah makan...nanti minum slimming teh supaya kalestrol tiada tertinggal dalam badan...chewahhh!!!mo kurus lah konon ni...mudah2an akan ada perubahan bila sudah genap 1 bulan aku mengamalkan teh kurus ni...mula2 minum rasa memang agak masam...dan tidak sedap..tapi makin diminum..makin sedap pula..kalau ada perubahan nanti akan aku kenalkan sama kamu ya...mo cantik punya pasal..so kena minum berterusan lah..

petang pula aku pergi jogging bersama dengan kawan ku..jogging menyusuri sungai yang sedang dalam pembenaan ..maksudnya tebing dipercantik kan...wah..rupanya cantik sudah kampung ku ini..peluh sudah keluar...hari pun macam mo gelap..kami pun pulang kerumah masing masing...so aku berhenti dulu..jumpa lagi ya..byeeee

No comments:

Post a Comment