Sunday 12 February 2012

Suara hati ku...

pikiran ku buntuh, aku tidak tau apa yng harus aku laku kan di hari minggu yang sangat membosankan ini...bukan tidak punya kawan untuk diajak keluar...tapi saja malas keluar...panas...mentari terik sekali..bahangnya terlalu sakit menyengat kulit...

sejak beberapa hari ini...aku seakan berada dalam kebinggungan, setiap apa yang aku lakukan ada2 saja yang tidak kena..aku jadi tidak karuan..aku tidak dapat menumpuhkan pikiran ku pada suatu perkara..aku seakan hilang akal dan hilang arah...aku terasa kehilangan sesuatu...sesuatu yang berada jauh beribu batu disana..yang terlalu sukar untuk aku gapai dengan tanggan...namun ku gagahi hati ini untuk cuba melupakan apa yang menganggu pikiran ku...namun aku tidak bisa...malah semakin aku cuba untuk memadamkan memori itu dari pikiran ku...semakin dia datang menjelma..

senyuman itu yang membuat aku sentiasa rindu padanya...mana bisa aku dapat melupakan nya..tidak mungkin..tapi aku harus bagaimana?maafkan aku...aku tidak tau bagaimana aku harus sampaikan perasaan ini pada mu...justru itu ku coretkan dalam cerita ini agar dapat kau tahu betapa aku merindui kamu..

No comments:

Post a Comment