Saturday 11 February 2012

Santai bersama anak...

aku dikejutkan oleh anak ku untuk keluar b/fast...kami b/fast d Andamas...lebih kurang mcm tu lah nama tempat tu di restoran Bistari..seperti biasa aku mengambil kopi o kaw2...mee hun goreng pedas..sedap lah juga..tapi Kopi o JB juga yang menang..

nampaknya aku telah makan makan baru bagi ku...iaitu roti pisang ala mamak...sedap..satu hari aku akan cari roti tu d kedai mamak di sabah...

hari ini sepatutnya kami akan pergi ke Genting..di sebab kan letih dan matahari agak panas..kami membatalkan rancangan untuk ke genting..aku tidak dapat menghubungi AB kerana dia berada d KG..

Malam sekali lagi kami keluar makan malam tapi aku memberitahu anak ku bahawa malam ni tak nak makan yang heavy2...kami berlegar2 selama 1 jam d KL hanya mahu mencari cocok2...tapi tak berjumpa..dan akhirnya kami ke Kepong untuk makan Rojak buah, kerang rebus, satay, tungking & kepak ayam...semua makanan disini sedap...bertambah tambah lah muatan ...huhuhu pulang sabah i kena berdiet..nasib baik ada teh diet yang AB belikan untuk ku..boleh lah aku berdiet...

terimakasih kepada anak ku dan BF kerana melayan ku dengan baik semasa aku berada bersama mereka...luv them very much...

No comments:

Post a Comment