Saturday 25 February 2012

Hari2 yang membosankan

aku duduk bersendirian sambil berfikir, apa yang harus aku laku kan pada hari ini...biasanya orang2 yang berkerja happy di hujung minggu kerana mereka boleh berehat bersama keluarga..tapi berbeza pula dengan aku, hujung minggu seperti ini adalah hari2 yang sangat membosankan buat aku..kerana tiada sesiapa yang akan bersama dengan aku..anak2 ku keluar dengan hal masing2..

Aku seorang yang tidak suka menonton..tapi aku sangat suka membaca & menulis...apa saja yang terlintas dipikiran ku akan ku coretkan dalam dairy ku..tapi sekarang ada blog boleh lah aku coretkan sedikit disini, hanya untuk tatapan bersama. seharian aku mencari bahan untuk ku muatkan dalam blog ini, tapi nampaknya pikiran ku buntu..tidak satu pun cerita menarik yang boleh aku coretkan disini..apa yang ada dalam minda ku ketika ini hanya lah sebuah kerinduan yang berpanjangan....tapi pada siapa harus aku suara kan suara hati ini..pada siapa aku harus mengadu...dia???arrrrrrr..tidak mungkin, kerana dia berada jauh disana..aku hanya berharap agar dia juga punya perasaan yang sama seperti ku..



No comments:

Post a Comment