Saturday 21 April 2012

Resah....

Kelmarin kawan saya cakap dia makan roti canai sambil tengok main bola dikedai mamak...selepas tu saya tidak tau kemana dia pergi kerana tiba2 msg tidak dapat dihantar ke talian telepon dia..saya menghantar sms berkali2 namun semuanya tidak masuk..kemana agaknya dia pergi, biasanya kalau dia balik kampung dia akan sms ataupun akan dia khabarkan pada saya sehari sebelum balik kampung..tapi kelmarin apa2 berita pun tiada...saya hanya berharap dia dalam keadaan baik2 saja..saya sebenarnya terlalu bimbang, kerana dia adalah kawan saya.

Pagi ini sekali lagi saya menghantar sms di telepon bimbitnya..tapi masih hampa kerana msg tidak dapat dihantar..hanya ada 2 kemungkinan..samaada pon dia hilang atau memang dia balik  kampung. Apa2 pun saya hanya mau dia tahu bahawa ada seorang kawan bimbangkan dia ...untuk menghilangkan rasa resah dihati mari kita layan perasaan dengan sebuah lagu yang syhadu....

No comments:

Post a Comment