Friday 27 April 2012

Geram....hehehehehehe

Aku masih berada di Bandar Utama, duduk bersama dengan anak ku...aku mungkin terbang balik ke sabah pada 30hb bersamaan dengan hari isnin..selama aku berada di sini..aku diserang flu yang agak teruk..mungkin aku tidak serasi dengan cuaca yang agak panas ditempat ini.

semalam aku dibawa oleh Besan ku pergi ke 1 Utama dan di curve..window shopping dari jam 11 pagi sehingga lah jam 5 ptg, ketika membayar parking, mesin pembayaran pula buat hal..kami terpaksa mencari pejabat parking car tu...silapnya mall tu tak ada arrow tuk  direct ke pejabat parking car untuk menyelasaikan masalah tu..geram jga lah dibuat nya coz dah berjalan terlalu jauh..bertanya orang sana dan sini..baru jumpa pejabat tu..

Sambil bergurau tapi mempunyai erti yang sangat dalam..saya menggatakan pada kerani dipejabat tu, pasal mesin kamu tu buat hal..napa tak buat aduan pada Bos kamu..dah tu tak ada arrow untuk ke pejabat kamu ni..penat tau kami mencari pejabat ni..bukan kami ja yang marah malah banyak lagi yang menghadapi problem seperti kami dan juga tengah marah..so kesimpulannya..kan bagus kalau pihak mall tu buat directon yang betul untuk kepejabat parking car tu..tak lah org tersesat jalan...

No comments:

Post a Comment