Saturday 14 July 2012

14 July 2012


My little Horry pula telah memberikan saya sebiji cek...dan card ucapan...


Ini adalah hari keramat bagi saya..kerana pada hari ini umur saya bertambah...dan segala-galanya akan bermula pada hari ini..semakin umur bertambah..semakin banyak yang harus difikirkan.

Saya juga sangat2 berterima kasih dengan kawan2 saya diFB kerana memberikan ucapan hari jadi yang tidak putus2..ramai sangat yang telah menghantar ucapan..hanya ucapan terimakasih yang saya rakamkan untuk membalas kebaikan mereka..semoga apa yang saya idamkan pada tahun ini akan tercapai...mudah2an...

Satu yang saya tunggu2 belum sampai lagi..tu pejabat pos laju sungguh menjengkelkan..nama ja pos laju tapi lambat buat penghantaran..hehehehe..apa2 pun saya mengucapkan jutaan terimakasih pada AB..kerana menghantar hadiah yang termahal buat saya...AB adalah yang terbaik..






No comments:

Post a Comment