Monday 30 July 2012

Jalan2 cari makan..

Semalam saya pergi reflex kaki di Suria Sabah...yang unik dia, semua pekerja dia terdiri dari pada orang2 OKU yang cacat pengelihatan. Saya rasa mereka telah dilatih untuk menjadi tukang urut yang profesional..mereka melakukan kerja mereka dengan teliti berbanding dengan mereka yang masih sihat walafiat..buat kerja pun tidak dapat memberikan kepuasan kepada pelanggan.

Saya juga pernah buat urutan kaki di Mega long..tapi ianya sangat mengecewakan saya...pekerja nya banyak cerita tapi tanggan tidak bergerak..sangat2 menjengkelkan..pada saya pengalaman pertama itu tidak akan ada untuk kedua kali..cukup sekali saya ketempat itu.

Lepas buat urutan kaki..saya dan menantu perempuan pergi makan di upperstar..my daughter in law makan macaroni saya pula makan mexica taco lamb...huhuhu..sedap juga tapi disebabkan mahu kontrol makan ...makanan tidak dapat dingapp habis..

                                                     ready2 tuk keluar pergi Suria Sabah
 Makan D Upperstar..sambil menunggu makanan di hidangkan..anda boleh on9..boleh melayari internet...salah satu tarikan pelanggan yang ada di Upperstar restoran.
                                                   Ni lah makanan saya..Taco Lamb..

No comments:

Post a Comment