Monday 9 July 2012

July datang lagi..

Kini July datang lagi..mengamit memory indah yang pernah kualami didalam bulan ini...dan pada 2012...july membawa aku kembali mengimbas kembali kenangan2 suka dan duka di bulan Julai...

Namun kenangan itu sudah lama berkubur dalam memori kehidupan ku...yang masih segar dalam ingatan ialah July 2011...dimana dalam bulan July aku dipertemukan dengan dia..AB...sehingga sekarang AB masih menjadi sahabat yang terbaik buat aku...

Tapi July juga membuat usia ku semakin meningkat...usia semakin meningkat tahun demi tahun...aku tidak pernah memikirkan tentang usia ku..yang aku fikirkan adalah kesihatan diri ku..bagaimana nak kekal awet muda...huhuhu...setiap wanita mesti takut melihat kedutan yang semakin ketara dibawah mata..atau d leher...atau badan semakin lemah dan kulit2 semakin tidak pejal...

Dalam dunia yang semakin moden ini..banyak produk kecantikan yang berada dipasaran..yang penting kita kena menjadi pengguna tegar..jangan suka berpindah pada satu produk ke satu produk..kerana ini hanya membuat pertukaran hormon dibandan tidak konsisten..membuatkan kita merasa kecewa kerana tidak ada perubahan pada diri walaupun menggamalkan produk kecantikan dan kesihatan yang berjenama dan mahal...

Pengambilan produk kecantikan atau pun kesihatan yang konsisten dalam jenama yang satu..akan mendapat hasil yang baik...jadi saya nasihatkan pada anda yang gemar mengambil produk kecantikan yang bertukar ganti...kekalkan penggunaan satu produk saja..kecuali anda mendapati produk itu memberikan kesan sampingan yang teruk pada diri anda...barulah dihindarkan dan mencuba produk lain...

Hati2 dengan pengambilan produk kecantikan kerana ada yang tidak melalui proses pembuatan yang betul..menggunakan kimia beracun yang ditegah oleh kerajaan..lebih baik menggamalkan produk yang dibuat dari Malaysia sendiri kerana ia sangat bersesuaian dengan iklim dinegara kita...

gua chau dulu...

No comments:

Post a Comment