Sunday 26 August 2012

Aku rindu dia..

Nampaknya dia sudah agak lama tidak menghubungi ku..dia masih lagi berada dikampung..dan aku disini menanti dia dengan penuh kerinduan.

Huhuhu...meskipun kami berjauhan..tidak kerap bertemu..hanya berbicara melalui pon..tapi terasa dia sangat dekat pada ku..kerana dia adalah teman ku yang paling akrab..terkadang kalau tidak ada berita dari dia dalam jangka masa yang agak panjang aku jadi rindu sekali..Aku hanya berharap agar nanti, bila dia sudah masuk bertugas dia akan menghantar berita untuk bertanyakan khabar pada ku..

Aku sudah cuba untuk bertahn..agar tidak membicarakan soal perasaan ini..tapi semakin aku cuba semakin hati ini meronta-meronta agar menitipkan kerinduan ini pada angin lalu agar bisa dia tahu..betapa ada seseorang yang sangat2 merindui dia..dari kejauhan...


Siksanya menjadi seorang perindu!!!

No comments:

Post a Comment