Thursday 23 August 2012

hellooooooooooooo...

Hai..nampaknya sudah terlalu lama aku tidak menjengkuk blog aku ini...bukan malas yer..tapi terlalu banyak perkara lain yang perlu dilakukan terlebih dahulu.

Dalam masa yang sama aku mengalami sakit kaki yang teramat sangat....membuatkan aku tidak dapat melakukan apa2 pergerakan..terlalu sakit kaki ini melangkah..sudah dibawa untuk pemeriksaan doktor tetapi doktor tidak dapat memberikan kepastian, dan aku sangat tidak puas hati dengan jawaban yang aku terima.

Ada masa2 tertentu dia akan menyerang..sakitnya tidak terperi , boleh membuat aku menanggis dan mengerang kesakitan..reflex pun sudah...massage pun juga sudah..malah terapi juga sudah..malah kesakitannya hanya akan hilang untuk seketika..dan dia akan menyerang lagi.

Ada kawan2 yang suggest untuk berjumpa bomoh atau pawang..tapi aku belum sampai ketahap itu..so mungkin satu saat bila aku sudah tidak dapat bertahan jalan pintas akan ku ambil..iaitu berjumpa bomoh/pawang.

No comments:

Post a Comment