Monday 20 August 2012

Hello semua...selamat beraya dengan famili dan kawan2


                 Ini lah juadah hari raya yang paling sedap yang saya jumpa pada hari raya kedua.
 Makanan dari permenade Hotel..ditempah khas oleh Tuan rumah..beraya d likas pada raya kedua..
                               ini muka ozel..udah keletihan...menunggu masa mahu pulang..
                          Ni baru mahu gerak pergi beraya..Granny, lil hory and my 2nd doter..
                                                           Ni saya dengan my doter..
                                                      my eldest doter with lil ozel
                                                         Horry with mum and dad
Horry tertidur dalam kereta..terlalu keletihan..

Tahun ini ada tahun beraya yang paling best buat saya, kerana anak2 saya berada bersama-sama dengan saya...mereka bercuti walau hanya untu 2 hari tapi sudah cukup membuat kami happy berkumpul bersama-sama. Hanya anak lelaki tak sempat pulang kerana pada hujung bulan ogos ini dia akan pulang dan tidak akan kembali bekerja di Singapore lagi.

Hanya anak perempuan yang no. 2 akan berada jauh daripada saya nanti, tapi disebabkan tugas yang tidak boleh ditinggalkan..dia kena berada di KL untuk beberapa waktu lagi.

No comments:

Post a Comment