Friday 3 August 2012

Sabtu yang membosankan...

Pagi sabtu yang agak dingin...diiringi dengan tiupan angin sepoi2 bahasa...membelai rambut ku...seakan mendodoikan aku agar segera melelapkan mata..huuuuuu..betapa enaknya bila aku bisa merehatkan diri buat seketika...tapi mata ini  terlalu degil...tidak mahu lelap..

Bosan.....perkataan inilah yang dapat aku kaitkan dengan perasaan ku ketika ini...bosan kerana tidak ada teman untuk berbicara...ini bukan bermakna aku ni kera sumbang..tidak punya kawan..sebenarnya aku juga punya kawan tapi aku memilih untuk bersendirian..aku tidak suka bercampur dengan mereka2 yang suka menjaga tepi kain orang..untuk mengelakkan perkara ini menjangkiti ku...lebih baik aku bertemankan kebosanan...

Terkadang aku suka meluahkan segala apa yang terbuku dihati melalui penulisan..dan ini dapat menghilangkan sedikit rasa bosan dihati...jadi bagi ku..teman yang paling setia selain dia yang maha kuasa ..kita juga boleh berteman kan sebuah pena yang boleh melakarkan  segala satu macam perasaan dalam sebuah dairi...

huhuhu..aku chau dulu..selamat membaca..

No comments:

Post a Comment