Thursday 17 May 2012

Cerita semalam..

17hb mei 2012..petang jam 2.00 saya ada meeting..jadi saya tidak dapat stay lama disekolah Hory menyaksikan sukaneka yang berlangsung pada hari ini...saya meminta agar mummy hory menggantikan tempat saya sebaik saja dia balik dari kerja malam. tepat jam 9.00 am mummy Hory tiba disekolah Hory dan saya kena bergegas pulang kerana ingin bersiap ke HQ di luyang.

Saya tiba di HQ lebih kurang jam 10.30 am, saya senaja awal datang ke HQ kerana saya ada temu janji dengan kawan saya untuk Lunch bersama. Lagi pun sikap saya...saya suka datang awal sebelum mesyuarat bermula..kerana saya punya waktu untuk menrelaxkan diri...

Mesyuarat bersurai kira2 jam 4.30 pm, dan saya tiba dirumah kira2 jam 7.30pm. Setibanya dirumah..saya ditimpah malang...saya jatuh dari kerusi yang saya gunakan untuk mencapai sesuatu diatas almari..almaklum saja lah saya tidak cukup tinggi untuk mencapai apa saja benda yang berada ditempat tinggi..saya ni tak lah rendah sangat...cuma nak senang mencari benda yang diinginkan..terpaksa pakai kerusi...hehehehe

ekoran dengan kejadian tu..kaki saya bengkak..sakitnya tidak terkata..tidak ada siapa yang tau..kerana semuanya sudah berada dibilik masing2...saya pula mengadu pada AB...nasib baik AB belum tidur..ada juga lah yang bagi saya kata2 yang boleh buat saya melupakan kesakitan kaki saya tu..thanks AB..kerana selalu ada memberikan saya kekuatan untuk menghadapi semua ini...thanks once again..

No comments:

Post a Comment