Thursday 24 May 2012

Hellooooooooooo..

Nampaknya dalam beberapa waktu ni Blog aku agak sunyi..tak ada post terbaru..harap2 korang tak bosan melawat blog aku ni...tadi pagi aku menghantar  cucu kesayangan ku kesekolah...sebelum tu singga dicar wash...kerana masih terlalu awal..Nak bawa Hory breakfast..tapi dia ni tak nak teman kan aku bersarapan...

lepas menghantar Hory ke sekolah...aku lepak dikedai barang runcit milik kawan aku...pekerjanya orang baju suluk tetapi sudah menjadi penduduk tetap sabah..kata mereka , mereka mempunyai ic...jadi aku malas untuk bertanya lebih lanjut...

Yang melucukan..aku sempat berceramah mengenai pasangan hidup kepada 2 orang gadis sunti ini...aku kata kan pada mereka..jangan memilih pasangan berdasarkan muka yang handsome..tapi pilih lah pasangan hidup yang punya kerjaya yang boleh menjamin masa depan...muka handsome tapi tidak berkerjaya tidak akan memberikan jaminan hidup bahagia...

Aku katakan pada mereka...berdoa dan minta lah pada tuhan agar tuhan memberikan kamu jodoh yang baik , yang boleh membimbing kamu dalam soal keagamaan...hehehehe mereka hanya mengangguk angguk kan kepala...

                           Granny with Hory at Hory carwash...b4 sending hory to school
                              After sending my grand daughter to school..now lepaking time...
                                                m at home...11.45 am today (25.05.2012)
Me last nite...24.05.2012
ok lah..aku kena berhenti sekarang...selamat membaca..

No comments:

Post a Comment